151

دیروز عصر وقتی که دراز کشیده بودم زیر پتو، جلوی کولر و داشتم از خنکای هوا لذت می بردم و استراحت می کردم یه هویی یه کرمی! اومد سراغم که یادت هست می خواستی امروز عصر هدف های کوچیکت رو بنویسی که توی تابستون انجامشون بدی؟ اون قلکه؟ دفتره؟

هی هرچی بهش گفتم بابا هنوز ساعت 2 ظهره بزار بخوابم بعد بیدار شم چشم! گفت نع :/ دیگه منم بعدِ ده دقیقه کل کل کردن باهاش پاشدم رفتم چیز میزا رو آماده کردم و نوشتمشون...

 

بعدشم وسایل اسکرپ بوک رو آماده کردم و دوست داشتم استارتش با خاطره های کربلا باشه! اونجا که بودیم کارت پرواز و بلیط و حتی کارت های هتل هامون توی نجف و کربلا، پوست شکلاتی رو که خورده بودم و چیزای دیگه رو واسه همین کار نگه داشته بودم! فقط برای شروعش نیاز دارم یه چندتا چیز بخرم که خب از نظر مالی کمی توی مضیقه! ام و خب حیفمم میاد از پول توجیبی هام واسه این کار خرج کنم! مگه اینکه الان از پول توجیبی هایی که ذخیره کردم بردارم و به محض اینکه حقوق گرفتم بزارم سر جاش!

یه چندتایی وسیله ی دیگه هم نیاز دارم که به همون دلیل بالا فعلا نخریدم تا یه پولی بیاد دستم و بخرمشون !

نظرات 10 + ارسال نظر
رگ ها دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 12:07

بلی می ارزید :)

الهی شکر :))

رگ ها دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 11:44

خوندمش ! :))
چیز باحالی بود
یعنی من خودم اسکرپ بوک داشتم ولی نمیدونستم اسمش اسکرپ بوکه :))))

دیدی به خوندنش می ارزید؟
چه جالب... من اما پلنر داشتم ولی اسکرپ بو ک نه !
پلنر: یه تقویمه که تو واسه خود جیگولی:دی می کنیش با برچسب و نوشته های خوب و خلاصه اینجور چیزا

رگ ها دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 09:58

حال ندارم بخونمش زیاده :))))

آیکون غش غش خنده :))))))
باشه نخون :دی

رگ ها دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 09:40

قضیه ی اسکرپ بوک دقیقا چیه ؟ با رسم شکل :))

دینگ دینگ :دی
اینم یه توضیح دقیق با رسم شکل و حتی آموزش:دی
http://rangirangi.com/scrapbook/

Sara یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 10:36 http://Www.commaa.blogsky.com

ینی رفاقتمونو سر یه خودکار ترکوندی رف

آیکون تایید

sara شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 10:58 http://Www.commaa.blogsky.com

همووووون نارنجیه، از سمت چپ دومی

میزنم چپول شی ها:دی من رو لوازم التحریرم غیرتی ام آ...
زین پس باس با چادر چاقچولی چیزی ازشون عکس بزارم:دی والاع...

نگین شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 09:32 http://poniya.blogsky.com/

وای چ دفتر یادداشت خوشجلی
قلکه نقشش چیه؟
---
انشالا که کلی خاطره ای خوب داشته باشی توش ( جمله بندی رو حال میکنی؟)

قابل نداره عروس خانوم :*
خب این همونیه که گفتم کارایی رو که توی زمان درس خوندن میومدن توی ذهنم می نوشتمشون روی گاغذ و می نداختم این تو تا بعدا یادم نره
---------
جمله بندی اصن بیست معرکه :دی

Sara پنج‌شنبه 6 خرداد 1395 ساعت 19:44 http://Www.commaa.blogsky.com

وای چه دفترچه یادداشت خوشگلی:))) اناااااار^.^ اون نارنجیه هم دل از کفم ربانید:))) بساییم امشب برای خودمان و تمامی در مضیقه های مالی دعا کنیم:)

هومممممم خیلی خوشکله :)) سلیقه ی آبجی جانمان است :* کدوم نارنجیه؟ آیکون خود را به آن کوچه زدن
باری تعالی به ما پول حلال و با برکت و فراوون بده ... آمین

میلو پنج‌شنبه 6 خرداد 1395 ساعت 11:57

عزیییییزم چقد خوبه باز پستاتو میخونم. رفتی و برگشتی و حالا هم از کنکور خلاص شدی :) روزای خوبت شروع شده که با خیاااااال راااااحت بری سراغ علاقه مندی هات... بعد از اینهمه سختی لایقشی واقعا الان عزیزمممم

میلو سلاااام :**
ممنون عزیززززززززززم :***
آخ آره... دیگه کابوسش تموم شد و همه ی ساعتای شبانه روزم مال خود خودمه :))
ممنون میلو

آنا چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 14:47 http://cafeteria.blogsky.com

اسکرپ بوک خیلی دوست دارم. البته اگر مال دیگران باشد.

اتفاقا من فک کنم مال خود آدم دوست داشتنی تره :)
خوش اومدین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.