148

گاهی اتفاق ها و رویداد هایی نصیب تو میشه که تو اگه تمام عمر بهشون فکر کنی که چی شد که این شد و حتی اگه تمام عمر برای شکر گزاریشون عبادت کنی بازم نمی تونی یک هزارم شکری رو که باید، به جا بیاری...

این مدت، درست از زمانی که متوجه ی این قضیه شدم دارم بهش فکر میکنم و هی میگم دستم خالیه، دعای کدوم آبروداری پیش خدا بود که این نعمت بزرگ رو نصیب من کرده؟

اینقدر گیجم و مبهوت که گاهی بلند بلند می خندم و گاهی گریه میکنم! گاهی برای دست آوردن چیزی هی دعا میکنی اما به هر دلیلی نمیشه و وقتی که به دستش میاری می مونی تو یه بهت!

نمی دونم چجوری بگم و با چه لحنی! اما ان شاء الله خداوند این بزرگ نعمت رو نصیبم کرده که برم زیارت قبر امام حسین عزیز...

و فقط خود خدا میدونه که چقدر دستم خالیه برای شکرگزاری این نعمت...

بچه ها، سخته که دونه دونه بیام وبهاتون و ازتون خداحافظی کنم... منت بزارین سرم و توی مدتی که با هم دوست بودیم، اگر به هر دلیلی ازم رنجیدین، حلالم کنین... دست های خودم بسیار خالیه، دوست ندارم سنگینی حقِ دوست هامم روی دوشم سنگینی کنه و من خجل باشم پیششون...

برام دعا کنید که ان شاءالله حداکثر استفاده رو بتونم ببرم... نمی دونم دیگه اصلا توی عمرم بازم سعادت پیدا میکنم که برم کربلا یا نه... دعا کنید برام بچه ها... دعا کنید که خواب نباشم و پام برسه به اون سرزمین مقدس... هر با خودم فکر میکنم که چطوری ممکنه توی پر از گناه و دست خالی رو طلبیده باشن و هی می ترسم نکنه خواب باشم؟ نکنه مثلا کنسل بشه و...

برای همه تون دعا میکنم، ان شاء الله که سعادت پذیرفته شدن دعاهام رو به آبروی خودتون و خودشون داشته باشم...

حلالم کنید :)

* خدای مهربونم، ممنون... اگه تمام عمر برای شکرگزاری همین یه دونه نعمت روز و شب عبادتت رو کنم نمی تونم شکرش رو به جا بیارم...من سیاهِ سیاهم... اما اهل بیت خانواده ی اهل کَرم هستن...

** چهارشنبه حرکت میکنم، دعا کنید که خواب نباشم، پام برسه اونجا و بتونم بهره ی کافی و وافی رو ببرم...

نظرات 8 + ارسال نظر
Sara سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 11:33 http://Www.commaa.blogsky.com

عزیزم..بابت همه چی معذرت میخوام سهل انگاری از من بوده،امیدوارم که ازم ناراحت نباشی:)

نه بابا... حل شد دیگه :)) حتی بهش دیگه بیا فکرم نکنیم :* میگن عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد ^_^

کاغذ دیواری سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 00:25 http://www.decorasion.com/Course24.aspx

ممنون از مطالب خوبی که در سایت خوبتان قرار می دهید

:)

Sara دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 19:33 http://Www.commaa.blogsky.com

چقد با سعادت بودی رفتی زیارت امام حسین:) عزیزدلم زیارتت قبول باشه ایشالا امیدوارم که اونجا منو یادت بوده باشه:)

نه سارا... من کمترین و روسیاه ترین آدمی بودم که میشد اونجا رو ببینه... اما نمی دونم دعای خیر کی بود که این سفر مبارک رو برام به ارمغان آورد ...
همه رو یاد کردم و دعا کردم... امیدوارم خدا دعاهای همه رو قبول کنه

Sara دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 19:27 http://Www.commaa.blogsky.com

حکیمه من واقعا شرمندم:((( میدونی وبلاگایی که چند بار باز میکنمو ادرسشون تو حافظه مرورگرم سیو میشه دیگه حرف اول و دومو بزنم وبلاگا میان بالا،نمیدونم چجور شده تو ادرس تو حرف y رو جا گذاشتم من همش به یه وبلاگ دیگه که بسته بود سر میزدم تموم مدت:|| یادته یبار تو جواب یکی از کامنتات گفته بودم چرا وبت بستس تو گفتی بازه ولی من فک کردم داری شوخی میکنی:) باز خداروشکر حدقل با تغییر ادرسم متوجهش شدم وگرنه همچنان به اون ادرس میرفتم:))

من همیشه تعجب می کردم وقتی می گفتی که تو وبلاگت رو ترکوندی و من چجوری رمز بدم و حتی وقتی می گفتم که سارا من وبم رو نبستم چیزی نمی گفتی! خب راستش بهم توهین میشد و منم گفتم بیخیال دیگه نظر نمی دم براش یا اینکه حتی دیگه نمی خونمش... تا اینکه دیدم نوشتی آدرس رو میخوای عوض کنی و فقط به لینک ها میدی! وقتی دیدم جزو لینک نیستم با خودم گفتم خب اشکال نداره! تموم...
بعد در کمال تعجب دیدم که توی لیست خبرنامه بلاگ اسکای نوشته وبلاگ "کاما" به روز شده! و وقتی وارد شدم دیدم وب تویه!
مث اینکه بلاگ اسکای این ویژگی رو داره که وقتی یه وبی رو به خبرنامه اضافه کردی تا هر وقت آپ شد، متوجه بشی، حتی اگه اون وب حذف بشه و توی یه آدرس جدید و با یه نام جدید منتقل بشه یا حتی جدید ساخته بشه، بازم به طور خودکار اون وب رو میاره جزء خبرنامه و تو متوجه آپ شدنش میشی! شاید دلیل اینکه آدرست رو عوض کردی و بازم کلی بازدید داشتی همین باشه !
منم همینجوری آدرس جدید رو دیدم :)

نگین چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 09:15 http://poniya.blogsky.com/

حکیمه جونم برنگشتی هنوز؟

سلام عزیزم :)
برگشته بودم ولی سرم کمی شلوغ بود و نشد خبر بدم :* ممنون که سراغم رو گرفتی و ممنون بخار رمز :) :* ♥

فاطمه پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 14:07

:)
:)
:)

:))

میلو سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 13:55

عزیزممممم :)
به سلامت بری و برگردی :***

ممنون میلوی عزیزم :****

نگین سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 09:12 http://poniya.blogsky.com/

وای حکیمه چقد خوب
انشالا که به سلامت بری و برگردی-دست خالی بری و دست پر برگردی
حکیمه برا من خیلی دعا کن- یه مشکلی خیلی اذیتم میکنه- برام دعا کن که حل شه

ممنون نگین :)
من دعا کردم... ان شاء الله که خدا دعاهامون رو مستجاب کنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.