83

شاعر می فرمایند:
«قلبم داره تند میزنه، دیگه خیلی تپش داره»

+  «اینم منبعش:دی »

نظرات 3 + ارسال نظر
میلو دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 12:22

چطوری حکیمه؟ اوضاع خوب پیش میره؟؟

سلام میلوی عزیزم،ممنون که با کلی مشغله بازم بهم سر میزنی:-*
اوه، نه اصلا! دو سه هفته درگیر چیزی شده بودم که به معنای واقعی گند زد به همه چی،ولی دارم سعی میکنم همه چیز رو مرتب کنم..

مگهان دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 08:30

عاشق محتوای این شعرهام اصلا:|

بگذریم که حس خوبی به میثم ابراهیمی دارم و اکثر آهنگاشو اقلا یه بار گوش کردم:دی

اگه بخوای به محتوای این شعرا گوش بدی که کلا خیلی ناامید میشی ://
من یه چندتایی رو به پیشنهاد یه دوست گوش کردم این چند روز :)

yalda هسدم :) یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 23:01

ینی شاعرش تو حلقم :)))

+ حالت شطوره؟ :)

از پهنا هم تو حلقت :دی
:)))) خوبه. حال خودت چطوره؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.