51

سلام و صبح بخیر :)

از اونجایی که توی استانِ ما وضعیت زرده! بنده اومدم اینجا یه وصیت نامه بلند بالا بنویسم و بگم: اگر بار گران بودیم رفتیمممممم، اگر نامهربان(اتفاقا ما خیلی هم مهربان بودیم) بودیم رفتیم بچه بشین سر جات دارم نطق میکنم:دی

آهان، داشتم می فرمودم:دی من چیزی از مال و منال این دنیا ندارم به جز یه مقدار طلا و یه لب تاب:دی و یه میز تحریر و سه جلد دفترچه ی خاطرات بسیار خصوصی که توش از عالم و آدم نوشتم و بعضا مورد مرحمت قرار دادم:دی آهان راستی یه مقدار لباس و جوراب نشسته هم دارم

طلاهام رو که همراهم دفن کنین، دوسشون دارم . دس به طلاهام بزنین شبا روح سرگردون میشم میام به خوابتون

اون لب طابمم چیز خاصی توش نیست ولی خب اونم باهام دفن کنین... خدا می دونه چیا توش باشه، نه اصلا بسوزونینش که هیچی ازش نمونه، خاکستر هاشم بریزین توی چاه توالت و یادتون نره بعدش فلاش تانک رو هم بکشین، محض احتیاط یه آفتابه هم آب کنین بریزین که هیچیش نمونه آبروم بره لب تابم دست پسر خاله بزرگه برسه آبرو نمی زاره برام، خصوصا از دست اون قایمش کنین:دی

اون سه تا دفترچه خاطرات بود که گفتم، اونا رو اگه احدی به فاصله ی یک کیلومتریشون نزدیک بشه الهی که مرض منو بگیره بیمیره توی اونا که مربوط به زمان کنکورم میشه چیزای زیادی نوشتم، اوه اوه تازه داره یادم میاد چیا نوشتم باری تعالی خودت اونا رو توی یه سوراخ سُمبه ای چیزی قایم کن اون دنیا ازت می گیرم ، قربون دستت

آهان و حالا می رسیم به اون یه مقدار لباس چرکا:دی دیگه اونا رو بین خودتون تُخص کنین هر کدوم یه چندتایی رو بشورین، تمیز بشورینا، بریزین توی تشت و قشنگ چنگ بزنین، نشسته ول نکنین گربه شور شن، من رو تمیزی حساسم، آ قربون دستت 

و جدای از وصیت های بالا که مشقول الزمبه این اجراشون نکنین، مث اینکه یه بیماری آنفلانزا اینجا خیلی شایع شده که اصلا بخش نامه کردن توی مدارس هرکی یه عطسه زد یا یه سرفه، شوتش کنین بیرون از مدرسه و تا یه هفته ام حتی توی خیابونای اطراف مدرسه پیداش نشه بعد تر مث اینکه دیدن ای خاک عالم تو سر ارواح خبیثه، از کی تا حالا دانش آموزا به درس و مشخ اینهمه علاقه نشون دادن و همه شون از دم با عطسه و سرفه و دستمال و اینا سر کلاس درس میان؟ دیگه گفتن باشه معلما نیان:دی(چیه؟ مگه معلما دل ندارن؟) بعد دیدن معلمام پاشدن اومدن مدرسه و هیچکدوم ول کن ماجرا نیستن، دیگه بخش نامه زدن همه ی مدارس توی همه ی پایه ها توی هر دوتا شیفت تعطیلن تا شنبه(ما شانس نداشتیم از همون اولشم، سرما هم که می خوردیم، بهمون می گفتن پاشو برو مدرسه حالت خوب میشه) بعد دیدن هی وای خیلی مث اینکه خر تو خره! دیگه حتی توی مرکز استان دانشگاه ها رو هم تعطیل کردن تا شنبه:دی باری به هرجهت بنده الان از محل کارم دارم براتون می نویسم:دی

حالا، این آنفولانزا یه سرماخوردگیه خیلی سخته مث اینکه و معمولا افراد مسن و بچه ها و اونایی که سیستم دفاعی بدنشون پایینه می گیرن، و اگه بیماری زمینه ای نداشته باشی مثلا مث بیماری ریه و این صوبتا، تا پای گور میری ولی توی گور نوچ اگرم که خدا طلبیده باشه یا بیماری پیش زمینه خواهی داشت یا وقتی سرما خوردی، بیماری پیش زمینه خودش تولید میشه و بعله الفاتحه مع صلواتِ بلند جمیعا:دی

بیاین روی ماه یکی یکیتون رو ببوسم ، شاید همه با هم رفتیم اون دنیا و بازم اونجا دور هم جمع شدیم و خلاصه خوش می گذره

و اما اینکه توی هر شهری که هستین، بهتره برای جلوگیری از سرماخوردگی یه سری کارای راحت و آسون رو انجام بدین که کلا سرما نخورین.مثلا مث: شستن دقیق دست ها بعد از اینکه رسیدین خونه و قبل از هر بار غذا خوردن و میوه خوردن یا هر چیز خوردنی مث شیرینی و اینا، خوردن مایعات و ویتامین ث که توی میوه های زمستونی مث پرتقال و نارنگی و لیمو شیرین هست... سوم خوردن شربت آبلیمو عسل... پیاز رو هم شنیدم با غذا اگه بخورین خوبه اما خواهشا فراموش نکنین که قبل از تموم شدن کامل غذاتون(مثلا چند لقمه مونده که غذاتون تموم شه) دیگه پیاز نخورین و بعدش مسواک و آدامس فراموش نشه وگرنه گرچه باعث میشه شما زنده بمونین ولی در مواقعی دیده شده بقیه از بوی دهن شما، مسموم و راهی بیمارستان میشن و اینکه مسواک رو فراموش نکنین و حمومم زیاد برین(این دو مورد آخر رو خودم برای رعایت بهداشت گفتم

♥ مرجان عزیزم، تولدت خیلی خیلی زیاد مبارک :** امیدوارم امسال یکی از بهترین سال های عمرت باشه :*

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 20 آذر 1394 ساعت 02:38 http://www.streetboy.blogsky.com

من فقط همون دفترها رو میبرم. اونا رو بده من اون دنیا ازم تحویل بگیر.

برو بچه با دُم شیر بازی نکن :-D

هیسسس چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 00:40

+عسل و سیر خام هم خوبه.
هفت روز

+تولد منم اینجوری تبریکونده شد؟؟خخخ

تولد ت مبارک مرجان بانو.

+ بنده ب شخصه سهمیه ارث خودمو با اونچه که ب گور میبری، با کمال میل تعویض میکنم، یکم بارت سبک شه .
بعلاوه اینکه سفارش تو ب نکیر و منکر میکنم ،
شما آسوده بخاب:دی

شما جای وراجی درست چنگ بزن، لباسا تمیز شن:-D

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.