50

اینستاگرام! تنها چیزیه که می تونه خیلی راحت منو به خودش وابسته کنه! خیلی خیلی برام جذاب و جالبه...

برای همینم برنامه اش رو چندماه هست که حذف کردم از روی گوشیم،خدایی هم سخت بود برام دل کندن از اون دنیای جذابش...دیشب باز نصبش کردم و یه دور کوچیک زدم توش! بعد با خودم گفتم اگه دختر خوبی باشی و قول بدی واردش نشی،میزارم همینجور بمونه و حذفش نمی کنم! اما الان...یه چیزی درونم داره میگه آهای روی گوشیت اینستا نصبه هااااااا:| :-D

اگه ببینم باز دارم وسوسه میشم برم توش،مجبورم حذفش کنم...

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 13:32 http://www.streetboy.blogsky.com


اینستا تنها چیزیه که فقط ماهی یه بار بهش سر میزنم. متاسفانه توش همه چیز رو رویایی جلوه میده

اتفاقا خیلی هم خوبه... کاری نکنین برای دفاع ازش بازم برم بهش سر بزنما
ولی با اینکه همه چیز رو رویایی جلوه میده موافقم! چون تو فقط زندگی ها رو توی یه کادر کوچیک می بینی و توی اون کادر، میشه خیلی چیزا رو جوری که دلت می خواد بهشون آب و رنگ بدی و نمایش بدی

میلو جمعه 13 آذر 1394 ساعت 18:17

فقط چندماه دیگه طاقت بیار و بعدش میتونی کللللللی لذت ببری و توش بچرخی :)

و حتی بعد از این چند ماهم باید خیلی مراقب باشم معتاد نشم بهش :/
امیدوارم :*

نگین پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 08:48 http://poniya.blogsky.com/

منم عاشق اینستام
حکیمه چقد سخت میگیری-خوب زیاد برو-چی میشه مثلا؟ ما کلا 8 ساعت سر کاریم بقیه اشو بیکاریم دیگه- بیخیال دختر

منم خیلی دوسش دارم نگین ^_^
خیلی آخه بهش وابسته شده بودم.هنوز چشمام رو باز نکرده می رفتم اینستا ://

هیسسس چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 22:22

تلگرام باحال تره


وسسسوسسسسه


گروه بدم؟ خخخ

هیچم باحال تر نیس:دی
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

مگهان سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 22:44 http://Meghan.blogsky.com

من علیرغم اصرار دوستان و خانواده حاضر به نصب اینستاگرام نشدم،خیلی هم از تصمیمم راضیم؛)

آره واقعا خوبه :) آفرین میگم بهت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.