33

این روزا آرامش رو میخوام... راحتی خیال... الهی شکر آرامش دارم اما خیلی بیشتر از اینا باید باشه :)

من خیلی خوشحالم که ان شاء الله داره کارش جور میشه... فک کن ارشد داشته باشی و چون واست کار نیست مجبور باشی از اول کنکور کارشناسی بدی و بخوای که مثلا یکی از رشته های علوم پزشکی مث هوشبری/اتاق عمل/پرستاری و... رو قبول شی! خیلی کار سختی خدایی...

داشتیم حرف میزدیم که بهم گفت من واقعا خسته ام از درس خوندن... من اونقدری که باید، درس خوندم و الان دیگه نیاز دارم برم توی بازار کار اما نمیشه و شرایطش جور نیست و جبورم که برا کنکور بخونم تا شاید پرستاری قبول شم...

فک کن آدمی که دیپلمش علوم انسانی بوده و الان ارشد داره! چقدر باید پیش خودش غصه بخوره و بتونه  با خودش کنار بیاد و بخواد دوباره کنکور بده... اینم وضع خیلی سخته خیلی زیاد...

خدارو هزار مرتبه شکر که یه کار گیرش اومد... گرچه میگه که سخته، اما من مدام تشویقش میکنم چون هم کار خوبیه(با اینکه درآمدش خوب نیست،البته درآمدش از من بیشتره:دی) و هم باید راه بیوفته! خب معلومه براش سخته... چون تا امروز توی خونه بوده و هرکاری دوست داشته میکرده اما الان دیگه یه زمان هایی رو مال خودش نیست و باید با آدم ها سرو کله بزنه... خسته کننده اس اما به نظرم شیرینه :)

به جاش وقتی سر ماه حقوق گرفت این حقوق از همه ی اون پولهای زیادی که تا امروز از خانوادش گرفته و خرج کرده، خیلی خیلی بیشتر می چسبه حتی اگه از نظر مادی یک سوم اونام نباشه...

الهی شکر :)

دیروز رو باید به خودم یه + کوچیک بدم... 50 درصد از کاری که باید انجام می دادم رو انجام دادم و امروز میخوام برسونمش به100% ان شاءالله :)

اینکه یکی ببینتت و بگه بهت که چاق شدی :/ افتضاحه و یه هشدار! باید بیشتر مراقب باشم...

برنامه ی ساخت و داشتن اسکرپ بوک رو هم نوشتم روی یه کاغذ و انداختم توی قلک آرزوهام*... چون اگه بخوام واقعی نگاه کنم، الان و توی این برهه از زمان، باید فکرم روی چیزای دیگه متمرکز نباشه... با یه دست نمیشه شونصد تا هندونه برداشت حکیمه خانم!

*قلک آرزوها: یه قلک برای خودم گذاشتم کنار و کارایی رو که دوست دارم انجام بدم ولی الان موقعیتش رو ندارم(مثل همین اسکرپ بوک) رو می نویسم میندازم توش که بعدا یادم نره توی یه برهه ی خاص چه کارایی دوست داشتم انجام بدم... گاهی آدم آرزوهاش رو فراموش میکنه... مثلا یکی دیگه از همین کارایی که دوست دارم انجام بدم ولی موقعیتش نشده، خوندن کتاب زندگی نامه شهید همته... ولی چون قطور هست و نیاز داره به تمرکز بالا و دوست دارم از خوندنش لذت ببرم، اونم میره توی قلک آرزو ها که بعدا سر یه فرصت مناسب ان شاءالله انجامش بدم ...

** یه الهی شکر گنده...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.