21

سلام :)

یه مرکزی ساخت بروشورهاش رو داده دست من و این یه فرصت مناسب برای منه که بتونم کارایی که دوست داشتم رو انجام بدم!

همیشه دوست داشتم چیزای جذاب و جدید و به درد بخور رو بیان کنم... چیزی که تکراری نباشه...

دیروز داشتم واسش دنبال مطلب میگشتم که درباره محرم واسش بروشور درست کنم... داشتم فکر میکردم گفتم بزار ببینم بقیه ی آدما(با ادیان دیگه و از کشورای دیگه) چی درباره ی نهضت عاشورا و امام حسین گفتن...

یه سرچ زدم و چیزای خیلی خوبی دستگیرم شد... خیلی جالب بود برام... شمام سرچ بزنین ببینین چقدر قشنگ و درست درباره عاشورا صحبت کردن... یکیشون فداکاری حضرت مسیح و امام حسین رو یه مقایسه کوتاه کرده بود و گفته بود در جایگاه مقایسه کار امام حسین بسیار باارزش تر و پر مغز تره از فداکاری مسیح... چون اون زمان مسیح زن و فرزند نداشته و نگران این نبوده که بعدش سر زن و فرزندش چه بلایی میاد اما امام حسین هم زن داشته و هم بچه و اینگه بچه ها توی سنی بودن که به پدر نیاز داشتن...

این و این و این رو بخونین :)

دقیقا همین امروز داشتم با خودم فکر میکردم چه جالب میشد من وبم رو توی لیست وب های به روز شده ببینم... در همین حد و بعدش دیگه اصلا از ذهنم رفت بیرون... بعد الان صفحه ی اول بلاگ اسکای رو باز کردم و خواستم وارد مدیریت شم گفتم بزار ببینم مطالب جدید به روز شده چیان... یه هویی در کمال تعجب اینو دیدم... نیشم باز شد :دی

نظرات 1 + ارسال نظر
مرجان سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 11:31

خیلی سرگرمیه خوبیه
کلی اطلاعاتتم میره بالاتر:)

آره... اینکه تو میتونی کاری کنی که اطلاعات مردم درباره ی یه چیزی بره بالا خیلی باحاله :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.