12

سلام :)

هفته قبل کلی با پسرا خندیدیم...

بنی:دی اومده یه ماکت بیریخت از ایستگاه اتوبوس نشون داده میگه اینو استاد قبول نکرد:/
میگم جم کن اون لب و لوچه رو! اینو منم قبول نمیکنم چه برسه به استاد... این چیه؟ بیشتر شبیه الاکلنگ شده تا ایستگاه اتوبوس :دی
و این شد که از ظهر جمعه تا شب من و بنی داشتیم ماکت می ساختیم! یعنی هرکی فک کنی بنی دست به سیاه و سفید زد بترکه:دی فقط طرح میداد من اجرا میکردم:دی بهش میگم تو رو خدا اینقدر زحمت نکش  اون طرح میزد من عملی می کردم،چسب میزدم و می چسبوندم و ... تا بلاخره ساعت8 شب تموم شد ماکتش :)

کلی باحال بود و جذاب :دی

یعنی دوتا دونه پسر بیشتر نبودن ها ولی به همین مانیتور قسم، همه ی آذوقه ی یک ماه ما رو خوردن رفتن:دی ما الان سه تایی نون می زنیم تو عشق می خوریم

به محمدکاظم میگم هفته ی آینده که میای؟ میگه آره... به بنی میگم تو چی؟ میگه خب من این هفته اومدم.. هفته دیگه خجالتم میشه بیام بهش میگم تو و خجالت؟ ببخشین نسبت فامیلی دارین؟ تو ،خجالت می دونی چیه؟ از صبح واست ماکت ساختم، لباس های جفتتون رو اتو زدم! بعد الان که میگم هفته آینده بیاین منو ببرین مسابقات، خجالتت میشه؟ :دی دیگه اتفاقا مامان هم بهش گفت و اونم روی هوا قاپید و قرار شد ان شاء الله هفته ی آینده هم بیان دوتایی :) هفته ی بعد ترشم که تاسوعا و عاشوراس، ان شاء الله نجمه میاد :))

 گفتم اینترنت ندارم خونه؟ دیشب نت گوشیم رو وصل کردم! از دیشب توی کماس ولی امروز صبح ساعت8 وصل شد و الانم وصله! بنی توی تلگرام نوشته: من هفته دیگه هم میرم با محمد کاظم! مامانش نوشته تو که تازه امروز صبح برگشتی!
یه کاری کرده بنی که قطعا نجمه ببینتش می کشتن! دوتا دونه شکلات کاکائویی بود شکل کفش دوزک! خیلی خوشکل بودن... یکی من داشتم یکی نجمه، من اون اوایل نتونستم جلو خودم بگیرمش و خوردم ماله خودم رو(خیلی هم بدمزه بود اتفاقا)... نجمه ولی گذاشته بودش توی اتاقش روی میز به عنوان تزیین!بنی ازم پرسید این خیلی خوشمزه اس؟ گفتم نه بابا،بدمزه اس... از اون که بگذریم وقتی نجمه بیاد ببینه این نیست و بفهمی خوردیش خواهی مرد بنی عکسش رو گذاشته توی گروه و نوشته : و در نهااااایت اینم خوردم خیلی خوشمزه بود

دیروز رو سه ساعت ! امروز رو هم که نمی دونم!
اما خب دارم نرم و آروم پیش میرم :) توکل بر خدا :)
امروز هم روز وزن کشیه:دی انگاری فدراسیون کشتیه:دی تا هفته ی قبل که خوب پیش رفته این هفته رو نمی دونم...

نظرات 1 + ارسال نظر
میلو دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 01:01

محمد کاظم کی دانشجو شد؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

عه میلو =))
الان ترم سه هستا :))
حتی نجمه هم دانشجو شده :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.